Chrome Pointer

Uääääääh

Funderar och funderar på hur jag ska göra och kommer aldrig fram till något beslut. Har funderat på att sluta spela SSO för ett tag, jag har inget att logga in för längre.. Jag får inte komma in i sp igen och usch va jag blev ledsen.. Så fort jag läste brevet från Amanda slängde jag det, loggade ut och stängde av datorn. Mina vänner skriver aldrig i chatten längre och känner mig bara väldigt ensam och att ingen bryr sig, det går skit i skolan och allt är bara allmänt dåligt.. Vill inget hälldre än att allt ska ta slut, bara bli mörkt och tyst så jag slipper allt. Jag trivs ju såklart bra i MMF men det är så annorlunda från hur det var innan när jag, Grace, Mellis, Steph och Jazz flummade runt och hade as kul typ varje dag.. Dom va och är mina bästa vänner men nu skriver ingen längre, chatten är som en kyrkogård och Jazz och Grace är ju inte ens med i MMF längre. Saknar den gammla tiden i MMF när vi alla bara kunde sitta och skratta åt ingenting och bara rida runt som fån och allt bara var bra, som det ska vara. Saknar SP otroligt mycket då det är en sån klubb jag trivs i, vill att den ska vara aktiv och ha många medlemmar vilket tyvärr inte MMF har. Skulle ju som sagt ta en paus och trodde värkligen att jag skulle få komma in igen men så fel jag hade.. Om jag varit nån annan hade jag säkert kommit in på en gång men nu är jag ju tråkiga å tysta Selle så jag förstår henne. Men det känns tungt, riktigt tungt att inte ha något speciellt att logga in för.. Jag bara matar mina hästar och loggar ut igen, simpel as that.